7 comentarii la “Curs pictura icoana pe lemn pentru incepatori-adulti/copii

  1. Pingback: Curs pictura icoana pe lemn pentru incepatori-adulti/copii | danasaila

  2. Doamne.ajuta.La Piatra Neamt s.ar putea face cursuri de pictura pe icoane? Mi.as dori f mult pt baietelul meu sa invete.

  3. Doamne ajuta!Cat costa cursurile?Mi se pare un timp foarte scurt de terminat o icoana.Eu am pictat in 2-3 luni o icoana cu intreruperi de zile.Ai putea sa-mi spui cand mai organizezi anul asta?

    • Doamne ajuta! Momentan cursurile nu se mai tin. Voi posta cand se vor relua. Intr-adevar pertru a intelege si a picta o icoana avem nevoie de ani de cautari. In cursurile de iconografie sunt prezentati primii pasi, de aceea pe langa cursurile de grup aveam si cursul de pictura in particular.

Lasă un răspuns

